Onderhoud
Uw noodstroomoplossing zorgt ervoor dat de kritische toepassing altijd is voorzien van stroom. Hierdoor bent u verzekerd van continuïteit binnen uw bedrijfsprocessen. Als klant stelt u hoge eisen aan de noodstroomapparatuur tijdens de aanschaf, maar daarna is het onderhoud aan de noodstroomapparatuur even belangrijk. Jaarlijks preventief en/of correctief onderhoud verhoogt de zekerheid en continuïteit in de werking van uw UPS.
De service overeenkomst (SO) die Elinex aanbiedt zijn in 2 vormen te onderscheiden namelijk preventief of preventief-correctief. Voor beide vormen heeft u keuze uit drie verschillende opties met betrekking tot responstijd & beschikbaarheid. Responstijd houdt in binnen hoeveel tijd Elinex aanwezig is op de locatie van storing. Beschikbaarheid houdt in binnen welke tijdstippen de storing gemeld kan worden. Optie 1 is altijd standaard inclusief.
- Optie 1: Responstijd: volgende werkdag, beschikbaarheid tijdens kantooruren.
- Optie 2: Responstijd: binnen 8 uur. Beschikbaarheid 24/7.
- Optie 3: Responstijd: binnen 4 uur. Beschikbaarheid 24/7.
De tarieven worden voor de 6 mogelijke overeenkomsten per vermogen van uw UPS bepaald. Als u interesse heeft om een service overeenkomst bij uw UPS af te sluiten of als u extra informatie zou willen krijgen kunt u contact met ons opnemen via +31 180 239710 of mail naar info@upswinkel.nl.
Hulp nodig bij het kiezen van een product?
Bel ons voor vrijblijvend advies. Onze medewerkers helpen u graag bij uw bestelling.